Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

Om Ni har en fråga, skriv då gärna till mig.

Av Santh - 26 maj 2014 22:25

Hej jag vill gärna hjälpa andra människor. Är det så att Ni känner någon som har ett missbruk, är på väg in i ett missbruk eller kommer ifrån ett missbruk. Eller om det är någon som mår dåligt och ni inte vet hur ni ska hjälpa dem? Eller handlar det kanske om Er själva? hur ni ska agera, känna och hantera någon som befinner sig i mörkret?  Skriv då gärna till mig. Jag vill hemskt gärna hjälpa om jag kan. Vi kanske kan skriva och hjälpas åt med tankar råd och tips.

Jag känner att det som jag har kommit i underfund med, under dessa år. Det vill jag hjälpa andra att komma till insikt med.


Kram på Er, och hoppas att vi ses snart igen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Santh - 7 augusti 2014 09:10

Jag blir så ledsen, jag vill inte förlora fler utav mina vänner. Det känna som att allt eskalerade för ca 3 år sedan. På 3 år har jag förloratså många fler än vad jag hade förlorat på de sista 10 åren.   Min sorg började när min goa kära vän sökt...

Av Santh - 26 maj 2014 20:22

Hej jag har suttit och funderat. Jag mår jätte bra över det liv jag har byggt för mig och mina barn. Men ensamheten är svår. Jag har aldrig innan haft problem med att skaffa och behålla vänner. Men idag har jag jätte svårt för det. Jag vet inte om de...

Av Santh - 26 maj 2014 13:40

Jag vill plugga till en Behandlingsassistent. Därefter till Behandlingspedagog. Drömmen är att få arbeta och hjälpa ungdomar som förlorat sin Identitet.   Jag vet själv hur det är, att vara vilse. Jag valde drogerna, för att jag inte  visste  vem...

Av Santh - 6 april 2014 09:14

Ja då var det Söndag. Har suttit här på morgonen och försökt att göra klar min plan, över vad jag vill uppnå här i livet. För jag känner att om jag skulle stanna där jag är idag, så skulle det inte hålla. Visst är jag nöjd och lycklig över att bara v...

Av Santh - 4 april 2014 20:21

Det som känns värst i detta liv är no9g ensamheten och utanförskapen man känner. Jag minns faktiskt både en tanke och känsla som jag hade när jag befann mig i mitt tidigare missbruk. Det kändes skönt att veta vem jag var, för en gångs skull. Jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards